usuari

CA | ES | EN

SEGUEIX-NOS

|

Aquesta memòria busca anar més enllà d’una simple enumeració de dades i esdeveniments per aprofundir en els projectes."

Memòria Anual 2017
Informació
Memòria Anual 2017

Anualment, Institució Familiar d'Educació publica la seva memòria anual, que recull les activitats més destacades que ha portat a terme la Institució durant l'exercici, així com alguns dels resultats obtinguts.

Extracte de l'editorial de Joan Gallostra, President de la Institució:

Efectuant un balanç global, aquest ha estat un bon any en termes de qualitat docent i de participació de les famílies. També en l’estabilitat econòmica i financera, en línia amb la d’altres anys. Ens agradaria ser més eficaços en les activitats de promoció, per arribar encara a més famílies. Comptem amb vosaltres, també per això.

El darrer curs hem continuat avançant amb la implementació del projecte educatiu Aude! Al llarg d’aquesta memòria fem un breu resum dels seus eixos i de com hem arribat a concretar-los.

L’acompanyament personalitzat a famílies i alumnes, és un tret propi de la nostra identitat i per això, al llarg del 2017, hem dedicat més esforços i recursos a la millora del Personal & Family Project. El repte que ens plantegem és disposar el 2020 d’un programa formatiu transversal per a tots els cursos de creixement personal liderat per les famílies i impulsat des de les escoles.

El termòmetre principal de la qualitat docent és el conjunt de resultats acadèmics. Més del 70% dels nostres alumnes es troben en el tram alt i mig-alt de les proves de competències bàsiques de 6è de Primària i 4t d’ ESO. I el 96% dels alumnes de 2n de Batxillerat han aprovat les PAU; 7 n’han obtingut distincions de la Generalitat.

El setembre de 2017 s’han produït canvis significatius en l’equip directiu: Teresa Martínez ha pres el relleu de Jose Valentí com a consellera delegada, i Marta Alarcón i Ramon Ladero s’han incorporat a la Comissió Executiva. Núria Martorell és la nova directora d’Airina. A tots ells, moltes gràcies per acceptar les noves responsabilitats.

Voldria acabar agraint un any més el compromís i la feina ben feta de totes les persones que formen part de la Institució. Els prop de 800 professionals de les nostres escoles i serveis centrals treballen dia a dia amb moltíssima professionalitat i il·lusió.

Emprenem el 2018 amb la prudència d’un entorn polític incert i un entorn econòmic en consolidació, però amb la seguretat que amb el treball conjunt de pares i professors som capaços d’afrontar qualsevol repte de futur.

galeria de fotos
  • Memòria Anual 2017