Se celebrarà al Pavelló de Sant Gregori
El proper 28 de gener es celebrarà la Competició de Gimnàstica Artística de la Copa Consell al Pavelló de Sant Gregori. De l’hora d’inici us informarem més endavant ja que encara no ens ho han concretat .
Les vostres filles hauran de portar:
- xandall d’uniforme (pantalons llargs i jaqueta)
- malla d’uniforme
- mitjons blancs
- el cabell recollit
Cada nena realitzarà els següents exercicis:
- poltre
- barra
- terra
Un cop acabada la competició cal esperar a saber els resultats.
Hi ha un nombre bastant elevat de participants, tingueu una mica de paciència si la vostra filla ha d’esperar una estona per poder realitzar els exercicis.
Vàries professores de l’escola atendran a les nenes, us podeu dirigir a elles per a qualsevol dubte o comentari. Per imprevistos o canvis de darrera hora, podeu contactar durant el mateix dissabte amb la professora d’esport Yolanda Martín, el mòbil és: 653 529 071.
És un dia important per a les vostres filles i l’han estat preparant amb molta il·lusió. Per això us animem a que les acompanyeu, si és possible, am b la vostra presència. També serà molt important que no es desanimin si el resultat obtingut no arriba al que esperaven, la mateixa experiència de participar en una competició d’aquest tipus serà el millor premi.
Aprofitem per informar-vos que les següents competicions seràn el 25 de febrer al Salt Gimnàstic Club i el 17 de març al GEIEG de Sant Narcís.
Quedem a la vostra disposició per aclariments i/o consultes.
Cordialment,
Yolanda Martin
Responsable de Gimnàstica Extraescolar

Se celebrarà al Pavelló de Sant Gregori"